16. feb. 2014

Siste ukes prosjekt

Nå har jeg hatt en pause fra vikingdrakten i noen dager, denne tiden har jeg brukt til å lage genser til mannen. Vi var innom en garnbutikk for snart 14 dager siden, da kjente han på garnet fra viking som heter økologisk alpakka, sånn genser vil jeg ha :) sa han, å da var det gjort.

mønstret er fra heftet Viking of Norway 1309
garn Viking Økologisk alpakka, pinne nr 4.5 og 5.5




kosebamsen er ikke helt fornøyd når fanget er opptatt




men han finner plass




Både brukeren og jeg ble fornøyd med sluttproduktet;)

2 kommentarer:

  1. Den ble jo kjempefin! Du var rask med denne. Hva skal du gjøre nå? ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg ble fornøyd med den, no må eg vel fortsette med detaljan til vikingdrakten. Må enda veve noen band, flette noen, og sist men ikke minst så må eg ta nåla fatt og ha litt fin håndsøm....det grue eg meg til...

      Slett