5. mars 2014

Vikingdrakt drømmen

Vikingdrakten e ferdig..... i hode mitt. Hadde det bare vært så vell. Influensaen kom krypanes for ca 11 daga sia, med masse feber, å alt som høre til. I dag føle eg meg sånn passe bra når eg sitt, men med en gang eg står opp for å gjøre noe så blir eg så sliten at eg dett sammen.
Vikingdrakta plage meg no, eg har skulla vært ferdig, men har enda litt småpusk på alle delan igjen. Det e irriteranes å ligge å se på den, å tenke på ka som skulla vært gjort. Har ikke hadd mot til å starte på nokka nytt "pausearbeid" (lesta) enda heller. Eg bare ligg eller sitt....
Håpe ting blir rette seg snart, så eg får gjort nokka.



Føle meg nokka sånn her no...

1 kommentar:

  1. Huff, kjedelig å være syk så lenge. Hadde man enda klart å gjøre håndarbeid, så kunne det vært LITT ok.. Håper du snart er på beina og kan ferdigstille vikingdrakten:)

    SvarSlett