10. mars 2014

Nytt mot

No e vi tilbake i kværdagen, influensaen e nesten heilt borte. Den siste uka har eg ikke fått gjort nokka handarbeid, men eg har fått tømt bort nokka her hjemme. I går va eg å leverte to sekka med "restegarn" til ei kjempe snill og flink dame som kan bruke det.
Det glede meg å gi det bort til noen som eg vet vil finne en måte å trylle det til nokka flott. No har eg noen daga med jobb før eg starte med sluttføringa på vikingdrakten og et nytt strikke prosjekt. GLEDE meg.

Eg har ikke bare rydda de siste dagan, eg leke litt med datamaskinen og prøve å finne på nokka lurt til min datters konfirmasjon. har lasta ned noen flotte program som eg må lære meg..
I min søken på nettet har eg funne masse rart, fant også det her visdomsordet som eg likte veldig godt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar