23. nov. 2014

pirat genser

Her e "MITT" prosjekt. det va en gutt som ønska seg sjørøver genser, å eg har jobba intenst med å finne mønster på en, men NEI..
Ingen va sånn som han ville ha den. da va det bare en ting å gjøre.... Eg måtte tegne mønstre sjøl....




Når eg va ferdig å regne å tegne så gikk eg i gang, men det oppsto fort problem, genseren såg liten ut. når eg kom opp til "under arman" oppdaga eg at eg hadde glemt å telle med de masken som skal tas av der...
Da va det bare å rekke opp, heilt ned til vrangborden å telle å regne på nytt.. Etter to måna va eg ferdig. Genseren e en blanding mellom hønsestrikk, fantasifull juks og rundfelling, men både eg og kompisen e superfornøyd med slutt resultatet.
Genseren e strikka i sandnes alpakka på pinne nr 3,5.


1 kommentar:

  1. Så flott genser. Har du f.eks mønster som passer til str 4 år som du vil selge?

    SvarSlett